Y!M un mod de a mă stresa zilnic

31 ianuarie 2010  | 

2 comentarii  | 
Până acuma stăteam de plăcere pe mess, mai vorbeam din ani în paşti cu necunoscuţii, şi zilnic cu colegii & prietenii. De ceva timp, intră mai mulţi vorbitori ai Y!M şi mă tot freacă toată ziua la cap. Unii chiar fac nişte glume de prost gust, la momentu nepotrivit. Dacă le dai ignore, fac figuri, dacă le zici DND, BUSY, sau alt mod de ai arăta că eşti ocupat, zice că eşti sugaci sau etc.

Ce mă enervează:
  1. intră pe mine, ştie că îi cunosc id, şi el mă cunoaşte pe mine, şi mă întreabă cine is.
  2. intră pe mine de 10 ori pe zi, şi mă tot întreabă ce fac, ce mai zic, prin prescurtările de rigoare * cmz ?, cmf ? , cf ? .. ok n-am nimic cu prescurtările, şi eu le folosesc, aşa m-am obişnuit, dar de 10 ori pe zi aceleaşi întrebări stupide.
  3. intră pe mine şi mă stresează cu întrebări din viaţa personală, mă întreabă lucruri aşa de stupide, la care nici în gând nu ţi-ar trece, că un ( necunoscut ) ( prieten ) te-ar întreba.
  4. intră pe mine, deşii vede că îi scris la status, dnd, ocupat, sau nush, orice altă activitate am, ei intră, dau 100 de buzz-uri, aşa ca să mă streseze pe mine, ok, nu răspunde, gata, hoo, ce naiba.
Deocamdată cam atâtea, mai revin dacă îmi amintesc ceva. La început când am devenit utilizator Y!M, şi până în prezent, mi se părea stupid şi aberant, să stai pe invisible. Adică dacă tot te conectezi, să te vadă cei care te au în listă, poate au ceva urgent de comunicat, sau cine ştie, dar în momentul de faţă, mi se pare o idee foarte bună, să stai pe invisible, deoarece riscul ca să nu te enervezi este mai scăzut.

2 comentarii:

Annamaria Somay spunea...

Ma simt asa de bine sa stiu ca foarte multi trec prin asa ceva si nu doar eu. :)) Pe mine stii ce ma scoate cel mai mult din sarite? Treaba cu programelele care detecteaza daca cineva e pe invisible, si automat textele de after: "ha, te-am prins! esti pe mess!". "credeai ca scapi de mine daca te-ai pus pe invisible", etc. Dar la mine e foarte simplu, probabil si la altii: prima data iert si a doua oara raportez drept spam...

Patty spunea...

Ai dreptate aicia . Acum hai sa fim seriosi . Si pe mine intra azi unu cu care vorbisem ieri si imi zice ca cine sunt si de unde am id lui . :)) Acum hai da-o in tepshe :-j daca ala nu o fo fraier ... :)) si da , si eu reportez ca spam ;) .... inca pe multi , si le dau dreptate alora care dau spamuri cand sunt deranjati . Ii ca si cand tu ai fii acasa si ai face baie , si cineva tot vrea sa intre la baie =)) cand tu esti in vana . apoi sa nu-l injuri ? :)) Binee :-j . Astai Romania . Romanii fac abuz de mass . ca si colega aia a mea Ioana Cuceu ce intra vesnic si ma intreba : " Sal . Cf \ " nici macar nu face semnul intrebarii =)) si eu nui raspund .. .akm :) Asta-i viata :))

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3