Mi-e dor de vară şi de căldură

31 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Când văd emisiuni la Tv, cum difuzează din vară sau primăvară, când stau oamenii la soare, sau la un grătar, parcă mă iau lacrimile de crocodil. Mi dor de vară, mi dor de căldură, mi dor de ieşiri la iarbă verde. A mei părinţi m-au obişnuit ca în fiecare duminică să ieşim la un grătărel, să ne relaxăm fie la munte sau la apă. Astăzi mi-am amintit cu mergeam vara trecută la pensiunea Limpedea din apropriere de Mogoşa, şi făceam grătare, stăteam la poveşti:)) cu adulţii, poveşti  plictisitoare, dar mă distram pe seama glumelor făcute de ei. Mai jucam un tennis, stăteam şi mă bucuram de vremea frumoasă, dar acuma?
#2 am uitat ceva: urăsc un singur lucru vara, sunt ţânţari!
Toată ziua futw netu*, scuzaţi expresia, mă plictisesc, mi dor de ieşirile astea...
Astăzi era pe Pro TV, emisiunea prezentată de Nea Marin, Serviţi vă rog, care îmi place la nebunie. Când am văzut peisajele alea, mai să mor nu alta. Apoi au cosit iarba, pentru mine, cel mai bun parfum, îi cel de iarbă cosită. Nu ştiu de ce, dar miroase tare frumos.

Ce tare o fost emisiunea asta:
Priviţi cum mulge vaca:)), prea penal!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3