Mutu apare ( în reluare ) peste tot

31 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Deci, deja aşa mă disperă. Seara mă mai uit la ştiri, să mai văd ce se întâmplă, cică să îmi îmbogăţesc cultura generală, şi oriunde dau, pe un canal,  numa Mutu, da să vă fut în nas cu ştirile voastre, că deja ştie toată lumea că so dopat cu ceva substanţă ca să slăbească, şi ce mă futew grija? ... De mine să bage în el cât mai multă, dacă ii fraier. Ai o carieră frumoasă, bani, soţie foarte frumoasă, un copil, şi tu te droghezi şi umbli cu alte femei. Ce ai rezolvat acuma că te'ai drogat? iţi zic eu : ţi-ai stricat imaginea, cariera, acuma nu te mai ia nimeni băh, eventual Dinamo, nici la FC Baia Mare:)) n-ai şanse. Aşa îţi trebe dacă te ţii de prostii. Da mă tot gândesc cum de l-au prins? că ziceau ăştia la Tv, că doar 1 zi se găseşte substanţa aia în sânge, în fine. Treaba lui, oricum de mult nu mai joacă nimic, doar acuma o marcat câteva goluri şi gata. De pe vremea când era Piţi la naţională, juca prost. Mi-e aşa mi s-a părut. Mai avea şi zile bune, dar nu tot timpu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3