Ne băgăm şi noi la Let's Do It România ?

15 septembrie 2010  | 

add a comment  | 
Mă gândeam să îmi fac o echipă cu care să particip şi eu în 25 septembrie, dar încă nu's tare hotărât. De la început m'am implicat în acest proiect, mergând la şedinţe, şi alea, alea. Îmi pun eu întrebarea.. Merită ?.. Şi m'am gândit că este o chestie ftt. bună, mergând măcar un sfert din populaţia Băii Mari, vom curăţa toate zonele din judeţul nostru, asftel când mergi la un grătar, sau la o apă, să nu te trezeşti în mijlocul gropii de gunoi. Românii s-au învăţat să arunce pe jos, că de, ce contează o pungă aruncată acolo, nu-i o tragedie, dar este. Văzând că se implică atâta lume, am zis că n'ar fi rău să mă implic într'un astfel de proiect, din care ieşi doar în câştig, că doar până la urmă, dacă îl înveţi pe om să nu mai arunce pe jos, şi îi dai amenzi drastice, eşti liniştit că no să mai arunce. Aşadar, zilele astea o să mă ocup de treaba asta, şi o să mă mobilizez pentru a face o echipă, pentru ziua de 25. Mai multe detalii găsiţi pe http://www.letsdoitromania.ro/
Pentru sugestii vă rog să mă contactaţi pe Y!M : tudor4u_2007

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3