Comentarii fără milă

15 septembrie 2010  | 

add a comment  | 
Zilele astea de liceu, au fost teroare, nu m'am putut abţine 2 minute să nu comentez ceva, pe când vroiam să impresionez profii, să mă aiba în ochi *buni*, mi'am stricat toată intrarea:)). Sper să găsesc o soluţie să mă pot abţine 4 ani de zile, că de nu, am bulit'o. Gluma ca gluma, da zilele astea am sărit caluu, profu de fizică de la cât am făcut mişto cu el, m'o mutat lângă el la catedră, improvizând 2 cărţi groase de franceză ca bancă. Nu m'aş putea pune în postura unui profesor, că aş înnebunii să am aşa elevi, îi înţeleg perfect, atâta stres, pentru ce?.. Pentru un salariu amărât, dar nah asta este. Trăim în România, ţara tuturor posibilităţilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3