Csaba Waldman a fugit cu banii strânşi pentru copii cu dizabilităţi

26 iunie 2010  | 

add a comment  | 
Citind ziarul online emm.ro descopăr un aritcol despre Csaba Waldman, un bărbat care l-am cunoscut în urmă cu câteva zile, când îmi căutam de lucru.
Totul a început într-o zi de luni, când am cumpărat ziaru să caut ceva de lucru la bursa locurilor de muncă, şi văd acolo un anunţ ce m-a tentat.
Caut urgent Încasatori Teren, câştiguri rezonabile..etc.
Mă apuc şi sun, şi tot dau o fuga în ziua de luni, chiar la mine în cartier pe Dragoş Vodă 7a, şi mă duc cu Bogdan şi Paul să ne povestească care este treaba.
PS: la început nu ştiam despre ce este vorba.
Aflu că trebuie sa adun bani pentru copii cu dizabilităţi, un lucru foarte bun, îmi ziceam eu în minte, bine că se mai gândeşte cineva şi la aceşti copii, dar nu m-am înscris fiind ceva stânjenitor să umblii din uşă în uşă să ceri bani.

Se pare că acest Csaba' a adunat o sumă de 30.000 de lei, şi în loc să o trimită copiilor cu probleme, a luat banii şi a fugit.
Pffe, şi când te gândeşti câte ţepe se pot trage, puteam fii şi eu unu din acei angajaţi.
mai multe puteţi citii pe emm.ro unde este articolul cu acest individ.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3