Admitere liceu 2010 Maramureş

26 iunie 2010  | 

2 comentarii  | 
După ce s-a afişat pe edu.ro lista cu elevii care participă la repartizarea la liceu, m-am uitat şi eu să văd pe ce loc mă aflu pe judeţ, şi am rămas mască când am văzut că îs pe 1227, cu media de admitere 8,56. Desigur mă aşteptam la un loc mai bun, dar se pare că ăştia de la ţară îs în număr mare şi au medii foarte mari.

Din 20 de elevi de pe pagină cu mine, 15 provin de la ţară, pffe, ce să mai zici, ăştia vin de la ţară cu medii mari şi ocupă toate liceele bune din Baia Mare, iar cei buni, cu medii de admitere puţin mici, întră la licee slabe. După 1 an de liceu, majoritatea elevilor care provin de la ţară de-abea dacă fac faţă, şi se transferă la licee mai slabe, sau continuă acolo, neavând prestaţia unui elev bun din oraş. Din fericire sunt destule licee şi în mediul rural, aşa că nu mă aştept să vină foarte mulţi de la ţară aici la licee. Cei mai mulţi elevi o să fie de aici de prin zona Băii Mari, şi câţiva din vârf de munte, că doar n-a venii ţăranuu' din vârf de deal, aici în Baia Mare, unde îi trebuie mulţi bani ca să se descurce, când poate face un liceu mai aproape de satul lui.
Înainte să văd unde mă situez, mă bazam pe intrarea la profilul la care vreau, acum mă bazez pe locurile de la Economic, deoarece am pus toate 3 profilurile, şi au 270 de locuri în total. Le doresc tuturor succes la admiterea la liceu, şi sper să intre fiecare unde îşi doreşte.
Click pentru a mării!

2 comentarii:

bluefairy spunea...

Nu mai zice de elevii de la tara ca sunt asa si pe dincolo si vin cu medii mari si-ti iau tie locul etc. ca nu-i adevarat. E doar o prejudecata. Asa si eu in Bucuresti auzeam comentarii gen "vin toti tampitii din provincie (de ex. Baia Mare a ta) cu medii umflate si ne iau locul", sau daca te duci la o scoala din centrul Bucurestiului auzi chiar "vin toti tampitii de la scolile de cartier etc etc."

In realitate sunt putini aceia care pleaca in alt oras la liceu, si in general e vorba de copiii buni care chiar merita. In niciun caz nu se pote spune ca "ocupa toate liceele bune". Note umflate sunt peste tot, ca asa e sistemul la noi, deci se anuleaza reciproc.

In loc sa cauti scuze si sa dai vina pe bietii copii de la tara (despre care nu inteleg de ce tragi concluzia ca ar fi mai prosti ca tine, doar pt ca sunt de la tara), mai bine ai pune mana sa inveti, ca sa nu mai ai medie la limita :)

tudyk's spunea...

Daca sistemu de invatamant nu'i corect ce sa faci?:)) cum zici tu.
dar la tara toate lumea stie, si peste tot unde am intrebat, se copiaza la greu, si la teze unice, si la examene, si la tot, deoarece aia n-au timp sa steie cu cartea in fata, ca au de lucru, si atunci profesorii le dau note de'an plw. Parerea mea!

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3