Guess Who şi Spike în Baia Mare

12 martie 2010  | 

1 comment  | 
~$Dany$~ 089

~$Dany$~ 101

~$Dany$~ 065

~$Dany$~ 065

~$Dany$~ 031

~$Dany$~ 004

după cum v-am promis, am pus câteva poze de la concertul din seara trecută a celor de la Guess Who şi Spike. Mulţam fain Dany pentru poze, dacă mai aveţi cineva poze sau videoclipuri, contactaţi-mă. Din ce mi-a povestit colegul meu, a fost bestial aseară, au început să cânte doar la ora 12, nu la 22 cum era programat, tipic românilor, să întârzie câteva ore, dar totul a fost super. Aştept şi părerile voastre...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Tu Tu TU TU-r adica Spike&Guess Who la tine in oras am auzit k vii shi tu;) TU-r e Locul Potrivit, e Scandal ce nai auzit? A fost Bestial!!!!!!!!! Ca sa moara fetili!!!

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3