Amintiri şi în cabinetul medicului de familie

12 martie 2010  | 

add a comment  | 
Aşteptam astăzi la rând, să intru la domn doctor să îmi prescrie ceva medicamente de răceală, şi aşteptam după un moş de vreo 70-80 de ani, pe care săracu, l-au apucat amintirile de când era tânăr, şi dorinţa de a nu-l durea nimica. M-a înfundat râsu când l-am auzit pe doctor că zicea: Acuma mnieta vrei să joci fotbal? şi desigur bătrânu a spus: Poi mă dor domnule doctor picioarele tare rău, până acuma nu m-au mai durut, iar eu râdeam cu ceilalţi care aşteptam să intrăm. Am aşteptat după moşu ăla, vreo 45 de minute, că l-o apucat şi dor'u de capre şi de gâşte. Api, să nu vă povestesc ce frumos îi povestea la doctor cum era el cioban la turmă lui formată din 31 de oi, şi 5 câini. Am râs bine, dar pe viitor dacă îl mai întâlnesc o să îl rog să facă un rezumat:)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3