Invitaţii gratis pe Lockerz.com

7 februarie 2010  | 

add a comment  | 
este vorba despre un concurs pe http://www.lokerz.com/, şi mi-e mi-a dat invitaţie Anton ca să particip. Trebuie doar să te conectezi acolo în fiecare zi, răspunzi la o intrebare, cu orice vrei tu, şi mai dai un click pe data în care eşti, şi aşa ţi se adună puncte. Eu în 3 zile, am strâns 28ptz(puncte), şi cu 200 puncte câştigi o cameră video HD, iar la fetele pot să aleagă şi alte premii, farduri, tot felu de chestii pentru fete, nu mă pricep. Dacă ai dat 20 de invitaţii, primeşti şi un tricou. Care vreţi o învitaţie, mă puteţi contacta:

Contact me!

Y!M: tudor4u_2007
email: tudor4u_2007@yahoo.com

Îmi puteţi trimite un email cu adresa voastră, iar eu o să vă trimit învitaţie, şi trebuie doar să vă faceţi cont.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3