Începe şcoala, începe nebunia

7 februarie 2010  | 

add a comment  | 
începând de mâine, o să călcăm din nou, pragurile murdare ale şcolii, o să ne stresăm din nou cu teste, teze, examene, şi multe alte prostii. Unii profesori deja pregătesc armele (teste), cred că mâine o să dau şi un test la română, culmea că noi dăm test în prima zi, şi nici nu am făcut nuvela şi caracterizarea, dar profesoara ne dă test.( trăim în România, totul îi posibil ), începe calvarul tuturor elevilor. Mai am un semestru de şcoală, şi am scăpat, deşii semestrul ăsta o să fie cel mai greu. În semestrul ăsta, elevii de cls 8, dau examene, admitere, habar nam, că încă nu se ştie nimic concis, dar în orice caz, trebuie să luăm peste 5, că altfel ii bai!
la română, nu prea îmi fac probleme cu examenu, la mate scârţâi un pic, dar măcar media mi cât de cât bună(7), cu un 6 în examen, aş fi cel mai fericit:)). Cel mai mult aştept, distracţia de la unele ore, şi din pauză, şi trăsnăiile pe care o să le facem sem ăsta, pozenele sau glumele:)). Recunosc, că îmi este dor de câţiva profesori, care mi-s foarte simpatici, dar doar câţiva, cum ar fi: domn profesor de istorie(Achim. Dan), un profesor ideal!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3