'dăte dracu de proastă

4 februarie 2010  | 

add a comment  | 
Eram ieri la ski, şi m-am dus să îi cumpăr la Bogdan un abonament. Vine şi el lângă mine, şi ii cer la femeia aia de la bar, un abonament. Ea îmi dă un abonament de adulţi:)) care îi mai scump cu 5 lei, adică în loc să plătesc pentru copii, 30 lei, m-o pus să plătesc abonament de adulţi. Şi apoi am început scandalu, i-am zis că am 14 ani, şi nu mo crezut. I-am zis că mă duc după buletin, dar când vin îi şi bag un pumn în faţă, şi de abea cu greu o vrut să imi deie abonament de copii. Era cu o căciulă de copii mici:)) cu pisici, şi avea o faţă din aia de copil, când mă uitam la ea, mă apuca râsu. După vreo 15 minute, am reuşit să o conving că am 14 ani, dar o zis că abonamentele astea se dau doar la copii sub 14 ani, apoi m-am enervat şi i-am zis:)), dăten'pzd mătii, ori îmi dai cu 30 lei, ori nu îţi mai cumpăr nimic, şi mă duc la Roata. Şi într-un sfârşit, mi l-o dat pe ala cu 30 lei, deci Bogdan, trebuie să faci un suc, că te-am scos cu 5 lei:)). Pe aştia îi avem, cu ăştia defilăm.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3