Amintiri de la dentist

4 februarie 2010  | 

add a comment  | 


Pfoai:)), când am ascultat melodia asta, mi-am şi adus aminte cum îmi zicea femeia aia care îmi tot lucra în gură, şi eu nu o lăsam:)). Mergeam la dentist, şi era o doamnă aşa mai în vârstă, dar pricepută. Eram mic pe atunci, cred că aveam vreo 7,8 ani(maxim). Eu eram tot timpu mai macho cu ea, când băga prostia aia de băţ în gură, care făcea un sunet aşa de nasol, trebuia să îmi plombeze vreo doi dinţi, şi prima dată curăţa cariile cu ceva aparat:)). Eu plângeam aşa fără de nimic, că nu mă durea, şi la sfârşit mă întreba: Te-a durut? .. zic eu: Nu!, întreabă ea: a meritat să plângi atâta?..:)) la care eu răspund răspicat! DA!:)).. şi apoi tot îmi cânta melodia asta, de adormeam acolo pe scaun.
Ce faine amintiri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3