Zăpadă nenorocită

29 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Astăzi am ghinionul că trebe să mă duc să dau iarăşi zăpada din faţa garajului. Pentru că tata ii plecat, şi vine numa diseară, ca să nu mai steie in frig şi alea, trebe să mă duc eu să dau zăpada. Mai rău de atâta nu se poate, da plm, din noiembrie trebuia să tot ningă, acuma îs sătul de frig şi de zăpadă. Deci peste vreo 3 ore mă duc la zăpadă, ce bucurie:)). O să fac şi câteva poze să vedeţi cum arată drumu din faţa blocului, care de abea îl poţi escalada, ce multă zăpadă so depus, şi aştia de la Rosal sau Drusal, stau în maşinile alea şi îşi fac laba:)) cu schimbătoru de viteze. Bine că taxele trebe plătite la zi, dar voi când daţi zăpada? după ce intră un om cu maşina într-un copac? .. futev'ar Stalin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3