Ce mă disperă când mă sună cineva pe telefon

29 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Deci, ce urăsc cel mai mult. Mă sună lumea, şi eu nu prea am numere în agendă, că tot am schimbat telefoanele, şi mi-au rămas salvate in telefon, nu pe cartelă. Mă tot sună o groază de lume, şi nu se prezintă cine îi, numa mă întreabă:
Da cf?
sau
Vi afară?
sau
Cum o mai duci?
Apoi mergeţi în plw me, de acuma care nu vă prezentaţi direct închid. Vorbesc cu una 10 minute, şi mă tot întreabă ce fac, şi din alea, şi la sfârşit îmi zice cine ii:))
Io aşa ştiam când suni, saluţi şi te prezinţi cine eşti, da plm că la alţii nu ii valabil treaba asta. Io întreb da cu cine vorbesc? .. apoi cu X sau cu Y, şi zice: Da nu ştii cu cine vorbeşti, nu mai recunosut:))
Apoi fată dragăh, eu nu cunosc la toţi număru şi vocea. Ce oameni:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3