Vizita la cabinet

27 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Astăzi am fost la cabinet de la ora 12 să ne facă ceva control, etc. Bun, ajungem băieţii la uşă, face asistenta să intre doi băieţi. Intru eu primu să mă râd un pic de ăştia, and then Bogdan. Şi mă pune să mă descalţ, ok. După aia m-o câtărit, pff ce gras îs:)) 66 kg îmbrăcat, şi 1,80m înălţime. Mă tot întreba daca mă droghez, fumez, beu sau tot felu de întrebări dintr-astea, io ziceam da:)) tot glumeam cu ea, ea zice: Nu glumii, da serios?:)).. apoi m-o întrebat ce fel de relaţie îi în familie: fac eu: wresling doamnă, bătaie, violenţă:))
peste 5 minute: face ridică pantalonii să îţi văd picioarele, şi după ce mi-a luat tensiunea, ca să îi speriu pe ăştia un pic, am zbierat tareee:)) să văd ce faţă fac, că odată au zis ca ne fac şi vaccin, :)) apoi m-o controlat la spate, m-o pus să citesc ceva litere, cifre:)) cu ochiu drept am greşit vreo 2, că deşteapta tot punea pixu pe ele, şi nu vedeam:))
O fost de-a dreptu penal:)) face bogdan: tre să ne dezbrăcăm în pielea goală?:)) normal că nu:))
m-am dus în clasă, şi fac fetele: eu nu mă dezbrac în pielea goală, ce îs nebună?:))
cât am mai râs azi:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3