Vine vacanţa, se termină şcoala

27 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
În sfârşit vine vacanţa, ce naiba. Atâta îs de sătul de teme şi etc, că deja mi scârbă. Când am auzit-o şi pe doamna Benea la şedinţă, în fiecare zi în vancaţă, 2 ore să facem exerciţii. Mai gândiţi-vă, dacă zic toţi profesorii aşa, nici să respirăm nu o să avem vreme. Vacanţa asta o să lenevesc, poate o să fac câteva exerciţii, aşa de plictiseală. Oricum plictiseală o să fie în vacanţă, garantat. Când mă gândesc ce repede o trecut semestru ăsta, pff. Într-adevăr că o fost lung, şi mă bucur că vine vacanţa, dar nu o să ţină mult. Ce îi o săptămână? rahat:)). Să ne deie 2 săpt vacanţă, că şi aşa cine mai are chef de şcoală. În majoritatea timpului din vacanţă o să mi-l acord în totalitate mie. Vreau să mă distrez, să mă odihnesc, să mă relaxez, şi sper că nimeni şi nimic nu o să îmi strice planurile. Vineri probabil o să fac un bilanţ, cu ce am reuşit semestrul ăsta, la ce mă aşteptam în plus, la ce nu m-am descurcat, etc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3