Weekend, prima săptămână de liceu, primele impresii

17 septembrie 2010  | 

add a comment  | 
Wow, încă nu'mi vine să cred că e weekend, aşa repede a trecut săptămâna asta, pur si simplu timpul a zburat aşa de repede, că nu prea am apucat să realizez tare multe, în afară de mersul la liceu.
Îs atâta de obosit după o săptămâna de liceu, lol, o să dureze ceva până mă acomodez. Cred că de săptămâna viitoare, o să mă trezesc normal cum mă trezeam când mergeam la şcoală, adica pe la 7, că am timp destul. Săptămâna asta, în fiecare dimineaţă mă trezeam pe la ora 6, sau 6 jumate, şi pe la sfârşitul orelor, mă apuca un somn, de nu ştiam cum să ajung mai repede acasă, să mă odihnesc. Îi nasol să baţi toată ziua atâta drum, mai bine mergeam la liceul penticostal, ca doar ieşeam din bloc, şi in 5 minute, eram prezent. Toată dimineaţa când ies de pe strada mea, se aduna toate pocăitele în faţă la hofer, şi pescuiesc oameni la religia ceie a lor. Vai, detesc chestia asta, când ii văd cu baticurile alea în cap, şi cum vin la tine, cu poveşti de'alea de pocăiţi, te apucă scârba.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3