Liceuu' pulii

14 septembrie 2010  | 

add a comment  | 
vă pove mai pe scurt....
Dimineaţă, am început să facem ore la liceu, sa ne cunoaştem profeosorii, şi etc. Până la ora 13, toate bune şi frumoase, începeam să cred că visez, că ceva nu'i bine.
Cum gândeam dimineaţă...
- Liceu calumea, clasa ca şi aspect arată grozav, colegii iară super de treabă, din prima zi am început să ne înţelegem unii cu alţii ftt bine, dirig bestial, profesorii foarte de treabă, cei puţin cei care i'am întâlnit astăzi.. pauza mare, cea de la 11, ii de 25-30 de minute.., profesorii vin dupa 10 mn după ce se sună.. nah super ok..
Urmează ultima oră care se presupunea să fie cu dirigu nostru..
Vine în clasă directoarea, dirigu, şi o femeie, care se presupunea că trebuie să fie diriga noastră..
Aşa şi, doamna directoare, începe.. Dragi copii, îmi pare rău.. .. etc... s'a comis o eroare, voi trebuie să fiţi 9 I, nu 9 H, că domn director o greşit ceva acolo, şi nah asta este...
and then: ( reacţia noastră ) - ... offf, toţi bocifeream pe acolo, că îl vrem pe dirigu nostru şi alea.. nah, nasol.
până la urmă ne'am ales cu o grămadă de nervi, alt diriginte, alţi profesori, alt orar.. măcar am rămas cu sala aia faină cu calculatoare:))...
 după 30 de minute - ăştia cu inimă, în birou la directoare să cerem socoteala, vreo 6'7 acolo, fiecare ceream o explicaţie, fiecare în cor, îl vrem pe dirig şi alea..

Ce concluzie am tras eu de aici: În România totul e posibil, acuma eşti în rai, şi peste 10 minute te trezeşti în iad:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3