Bianca, insinuări perverse către Bote: N-aş refuza o partidă de sex în trei dacă ai mai veni cu încă o fată!

29 iunie 2010  | 

add a comment  | 


Ăştia doi o tot ţin aşa de ceva timp, oare nu îşi dau seama că îs penibili, eu unu m-am saturat să îi tot văd pe ăştia doi pe toate posturile, prin toate ziarele, chiar şi pe net, rezolvaţi-vă problemele în alte părţi. Unele cupluri din România, sau mai bine zis ex-cupluri, adoră să îşi rezolve problemele la TV, să îşi dezvăluie preferinţele sexuale, şi alte lucruri care le fac ei pe-acasă. Bă, aşa m-am săturat de papagalii ăştia, prefer să urmăresc orice altă emisiune, oricât de tâmpită ar fi, decât să mă uit la pramatiile astea. Când o să vedem şi noi ceva de calitate la televizor?
Cel mai mult predomina prostia la TV, trag concluzia că pe vremuri nu se făcea aşa ceva, din câte ştiu eu.
Dar acum vor doar să îşi facă rating, arătând toate prostiile pe post. RUŞINE!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3