Concediu 4 zile, chef de chef

20 mai 2010  | 

add a comment  | 
începând de azi de la ora 2, oficial am intrat in concediu, mâine şi luni nu mă duc la şcoală, deci se consideră 4 zile libere, fară grija zilei de mâine. Colegii mei pleacă mâine în excursie la Arieşeni, luni îi liber pentru că îi a doua zii de Rusalii parcă, şi uite aşa m-am scos câteva zile, nu mă mai trezesc dimineaţa devreme, nu mai trebuie să mă obosesc să merg la şcoală, super fain. Şi ca acest concediu să fie mai plăcut, vinerea viitoare mă duc şi eu în excursie la Braşov, de fapt dorm la Bran şi la Predeal, dar ca şi punct de reper am luat Braşovul. Peste 8 zile, mă văd ajuns la Bran, vai abia aştept, după atâta şcoală, după atâta stres cu examenele şi cu unii profesori care îs de-a dreptu insuportabili, am ajuns să mă bucur de fiecare clipă petrecută în afara penitenciarului 18 ( şcoala 18 ).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3