Prima teză, primele emoţii

15 aprilie 2010  | 

add a comment  | 
ce urâte mi-s tezele astea, întotdeauna am spus asta, şi mereu o să spun.
  1.  Primul aspect ar fi că dăm tezele foarte repede, în 16 aprilie, dar avem un avantaj că nu s-a adunat multă materie, şi putem respira mai uşuraţi
  2. A doua problemă ar fi că este foarte puţin timpu între teze, nu bine terminăm cu o teză, dăm alta. Mâine dau teza la română, fiind 16, săptămâna viitoare dau 2 teze, că una nu era deajuns, în 21 şi 23, deci îi o tâmpenie, dar noi respectăm, că vezi doamne, după examene nu puteam să le dăm. 
  3. După cum le place la ăştia de la Minister, ca să ne încarce cât mai mult, şi să scoată şi sufletu din noi, mai dăm şi 2 examene, şi ca totul să fie şi mai frumos, din toată materia 5-8. Vă daţi seama ce greu o să fie, io nu îmi mai amintesc ce am făcut în cls 8 primul sem, dar în cls 5. În fine, ne supunem ăstora, şi o să vedem ce o să fie.
Sper ca şi ei să aibă parte de tot stresul şi nebunia de care avem noi parte, să le meargă şi lor la fel cum ne merge nouă. 
Odată ce am scăpat de teze şi de examene, îmi bag p*** în ea de şcoală, şi nu mai fac nimic. Să mă văd intrat la liceu şi o să fiu cel mai fericit:)).
Succes la toţi care daţi teze-examene, sau alte probe care le susţineţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3