Joi, grevă generală în educaţie!

20 aprilie 2010  | 

add a comment  | 


Din câte am auzit la şcoală de la profesori, cică la noi în Baia Mare n-ar fi grevă, decât cei de la Spiru Haret fac grevă, dar încă nu este nimic sigur. Am avea un avantaj dacă joi am avea grevă, pentru că vineri avem teza la geografie şi ar pica foarte bine această grevă, am avea timp să ne învăţăm, şi am scăpa de o zi nasoală de şcoală. Încă nu se ştie exact, încă mă mai documentez, dacă aflu ceva vă anunţ!

Grevă generală joi în educaţie, chiar în ziua în care peste 40.000 de elevi ar trebui să susţină cea de-a patra probă a examenului de bacalaureat, cea pentru testarea competenţelor digitale. Ministrul Daniel Funeriu nu a reuşit să îi convingă pe sindicalişti să renunţe la proteste. 

sursă: www.videonews.ro


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3