Gropile din România, judeţul Satu Mare dezastru!

13 aprilie 2010  | 

add a comment  | 
Aşa arată drumurile în prezent!




















































Ţie mai mare scârba să te duci cu maşina pe drumurile astea de rahat, tie milă de maşină, tie silă să mai conduci când vezi asemenea drumuri. Printre toate locurile în care am umblat, şi credeţi-mă am umblat foarte mult, jud. Satu-Mare, îi teroare. În centru din Satu-Mare de când mă ştiu eu, drumul ăla tot rău îi, de când umblu pe-acolo, nimeni n-a peticit măcar, au lăsat ditamai craterele în mijlocul  oraşului. La intrarea în Carei, ferească Dumnezeu să ai de trecut pe-acolo, îţi blestemi zilele când vezi ce drumuri îs. Pozele ce le vedeţi îs făcute la intrare în Carei, dar din păcate eram în mers şi n-am putut surprinde craterele alea adevărate de pe şosea. Mă tot întreb ce fac angajaţii primăriei cu banii, de drumurile arată în acest hal. Pentru ce mai plăteşte bietu român rovinieta, şi alte taxe de drum, dacă drumurile arată în acest hal?
Îţi rupi maşina pe drumurile astea, mai ales acuma când piesele îs aşa scumpe, iar un reparat te costă enorm de mult. Cei care aveţi de mers înspre Tâşnad, vă recomand să ocoliţi zona Carei, că îi teroare. 
Puteţi folosii următorul traseu:
Satu Mare - spre Zalău - Supur - şi de aici faceţi dreapta către Tâşnad, dacă aveţi de mers în partea aceea. Aveţi de parcurs vreo 20 km în plus, dar mult mai bine. Parcă mergi pe autostradă, un drum extraordinar, făcut de italieni, doar să aveţi grijă la radare!

Drum bun! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3