Ce satisfacţie au profesorii că dau note mici şi îţi încarcă capu cu tot felul de prostii?

14 aprilie 2010  | 

add a comment  | 
-De multe ori îmi pun întrebarea asta, şi uneori cred că profesorii n-ar fi trecut prin băncile şcolii.
-Pun pariu că şi ei când erau la şcoală nu vroiau să aibă note mici, şi să nu primească teste/teze grele, ori acuma or' fi uitat că şi ei au fost cândva şcolari.
-Mă tot întreb, atunci când un profesor dă o notă mică îi fericit?, îl încăzeşte cu ceva?, că până la urmă dacă o clasă întreagă îi varză şi nu înţelege nimic, îi clar vina profesorului. Normal că şi elevul are obligaţia să fie atent şi să înveţe, dar ce să priceapă, dacă tu nu ştii preda? ce să înveţe, dacă elevul nu pricepe nimic la ora ta?
-Sincer, credeam că în clasa a8a o să fie ceva mai uşor, şi nu o să fie atât de obositor, atât de stresant, dar m-am îndoit. Pe zi ce trece îi mai obositor, stresant şi plictisitor, materia îi super încărcată, încât nu ai timp să pricepi nimic. Aproape zilnic faci câte o lecţie nouă, şi faci vreo 2 ore exerciţii, ceea ce îi foarte puţin, şi dai test.
-Stai aşa frate, eu ca să înţeleg calumea lecţia aia trebuie să mi-o explici calumea, să facem exerciţii multe, mai apoi să dăm test, ori la alţii îi total invers.
- Mai am de stat aprox. 50 de zile şi o săptămână, şi sper că o să treacă cât mai repede, sper să termin cu bine şcoala, şi să îi fac cu mâna din mers. O să fiu foarte fericit când o să mă văd intrat la liceu, şi apoi, 3 luni am timp să mă relaxez, să fac tot ce vreau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3