Blocul " de nebuni ", cuşcă cu animale sălbatice!

18 aprilie 2010  | 

add a comment  | 
Dintotdeauna nu i-am simpatizat pe unii unguri, şi tot timpu am avut o părere proastă despre ei. Încercând unii să-mi schimbe părerea despre ei, au eşuat. Am nişte vecini 100% duşi cu pluta, unguri, bun no problem. Fiecare om are dreptu la viaţă, are drepturi şi responsabilităţi, dar ai şi un pic de respect. Nu de mult îmi toca nervii zmentă, într-o sâmbătă cu muzică tare, urlături şi lălăituri, până pe la 12 noaptea, că au început şi vecinii de deasupra mea.
Eu am o problemă cu cei care îmi deranjează somnul, cu cei care fac gălăgie noaptea târziu, şi dimineaţa la prima oră. Cum pizda măsii să mă pot odihnii când ăştia într-o veselie îmi tot futw nervii
  1. Dimineaţa la ora 7:45 se apucă să bată carnea, şi aşa tare se aude de la un etaj la altul, parcă ar fi la mine în casă. Frate, n-ai timp ziua să baţi carnea pentru grătare numa dimineaţa la prima oră?, când tot omu' se odihneşte, pe când mii somnu' mai drag, pe când visez mai adânc, mă scoală baba de la 2.
  2. Noaptea la 1 se apucă şi plânge coptilu' şi nu se opreşte vreo două ore, gândeşti că îi bagă furtunu pe fund. 
Numa de vecini dintr-ăştia am parte! :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3