Rendez vous la Biserică

4 martie 2010  | 

add a comment  | 
astăzi, am mers cică, la spovedit. Nu mă gândeam niciodată înainte, ce să îi spun preotului când intru în camera aia, unde ne spunem noi păcatele. Astăzi, aşteptam la usă, şi mă tot gândeam ce păcate să îi zic, pe alea mai bune ori alea mai rele, până la urmă le-am ales pe alea mai rele, că doar, dacă le spun pe alea mai *mari*, sau rele cum vreţi să le ziceţi, scap mai uşor. Profa, mă tot îndruma să le zic pe toate, dar frate, stai aşa:))...noi aveam un timp limită,  la 8 trebuia să fim la şcoală, ori dacă le ziceam pe toate, nu cred că ajungeam la timp. Acuma, desigur că nu prea îi voie să ciripim ce am vorbit noi pe-acolo,  îi top-secret, cică, aşa că nu o să vă zic prea multe detalii. Dar în orice caz, azi, după ce m-am spovedit, m-am simţit mai liber, nu mai am de cărat toate păcatele alea grele după mine, le pot face loc la alea noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3