Paula Seling & Ovi - Playing with fire -music for Eurovision 2010

7 martie 2010  | 

add a comment  | 


Până aseară, nu o simpatizam aşa de tare pe Paula Seling, melodia care a cântat-o cu Kamara nu prea mi-a placut. Am urmărit aşa pe fragmente emisiunea, că în acelaşi timp mă uitam şi la un film, şi nu am văzut când a cântat melodia cu care a câştigat,  doar acuma dimineaţă am auzit-o, şi de atunci o ascult în continuu. Eu cred, că cu această melodie, o să fie printre primele  5, ba chiar cred că va avea foarte mare succes cu această melodie. Fiind şi băimăreancă de-a mea, o susţin şi mai mult, şi îmi pare rău că nu am apucat să o votez aseară, când a cântat melodia "Playing with fire" .
Vă urez succes, şi sper să  câştigaţi la Oslo, să veniţi cu fruntea sus acasă. Succes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3