Ore de 15 minute:X

8 martie 2010  | 

add a comment  | 
băh, cât noroc pe mine azi, aveam isto, şi nu trece bine vreo 15 mn din oră, că mă cheamă profa de mate jos. Mnoh, mă duc jos, credeam că am făcut cv rău, mă tot gândeam în timp ce coboram scările, ce o'i fi făcut. Aflu, că n-am făcut nimic, şi că azi, nu prea o să asist la ore, m-o pus să tot sun acolo la sonerie, aşa am scăpat azi de ore. Ajungeam după 5 minute, după ce sunam, şi ieşeam la fără 5 minute. La unele ore, am stat pe hol, cu portaru, la poveşti, la ora de bio. am dat o fugă până la magazin, că am găsit o lumânare în bancă, şi m-o lăsat profa să ies, api am tot ieşit, m-am dus la magazin să cumpăr o brichetă, pe când ajung în sală, îi dau foc, şi aşa un aer plăcut s-o făcut în sală, de abea m-ai respiram unu lângă altu. Deci, faină zi:X, şi ziceam eu la secretară: cum începi săptămâna, aşa o să îţi meargă mult timp....azi am tras chiuluu, şi ea o avut şi mai mult de muncă ca şi în alte zile:))... deci măcar mi-e, să îmi meargă bine, ca şi cum o fost azi:X

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3