Medicamente de răceală bune şi pe post de somnifere

14 martie 2010  | 

add a comment  | 
 Începând de vineri de când am fost la medicul de familie, am început să iau nişte medicamente pentru răceală, că deja răceala asta, începea să o i-a spre o formă destul de urâtă. De vineri şi până azi, am avut o senzaţie de somnolenţă continuă, iar citind prospectul, aflu că medicamentul cu pricina provoacă somnolenţă. Zilele astea, am intrat la hibernare, că de vineri şi până azi, m-ai mult eram prezent prin pat, cu o pernă sub cap. În loc să îmi trateze răceala, medicamentele astea nu mă ajută decât să dorm, şi să dorm în continuu. De abea m-ai ţin ochii deschişi la ora 13:00, şi de-abea m-am trezit. O singură dată am fost obosit, ca şi în zilele astea, atunci când am ajuns în Grecia, după un drum groaznic, 1400km, care s-au simţit din toate punctele de vedere. Celor care n-au somn, şi se chinuie să doarmă noaptea le sugerez să încerce * Aponil *, este un medicament perfect pentru cei care nu au somn.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3