Leapşă culturală

15 martie 2010  | 

add a comment  | 
Deşii este prima dată când particip la o leapşă, am răspuns invitaţiei lui daniel, aşa că mă apuc de scris.

1. Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu :
(Sonet) - Să smulg un sunet din trecutul vieţii
              Să fac, o suflet, ca din nou să tremuri?
              Cu mâna mea în van pe liră lunec.
2. Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana?
 Mihai Eminescu, Tudor Arghezi
3. Care sunt poetii tai preferati, straini?
N-am nici unul
4. Poetii contemporani preferati
Pauză
5. Scriitorii preferati:
Jules Verne, Ionel Teodoreanu, Ion Creangă
6. Scriitorii contemporani preferati
pauză
7. Ultima piesa de teatru vazuta:
Nu mai ştiu exact, că n-am mai fost de vreo 4 ani la teatru.
8. Ultimul spectacol de opereta vazut
N-am fost şi nici nu cred că o să merg în grabă
9. Cartile preferate:
Greu de spus, în ciuda faptului că nu prea citesc, dar ar fi câteva : Jules Verne - Căpitan la 15 ani şi Vulcaul de aur, plus altele care urmează să le citesc în următorul deceniu:))
10. Cu ce scriitori, daca unii dintre ei ar trai si azi, ti-ai dori sa fii prieten?
Sincer, n-am nici cea mai vagă idee, probabil cu Eminescu, mi-ar plăcea să îl cunosc şi în realitate, deoarece am învăţat o mulţime de poezii de-ale lui, şi mi se par foarte frumoase.
11. Ce carte scrisa deja, ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce?
Nu mi-ar fi plăcut să fie scrisă nici una, nu ştiu de ce, dar nu mă atrage deloc acest domeniu, nu-mi place deloc literatura, în general.

Leapşa merge mai departe la : IrisCristi, Paul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3