Iyaz "Replay"

29 martie 2010  | 

add a comment  | 
Ce mă enervează, în toate locurile din Baia Mare, peste tot unde merg, doar melodia asta o aud. Mai vezi câte un disperat pe stradă care cântă melodia asta, nu îi satură Dumnezeu pe ăştia. De când l-am auzit pe un preten de la facultate că tot o cântă, tot replay, replay:)), api şi eu după el. Nu ştiu ce vezi aşa interesant să tot asculţi o melodie ca prostu, una după alta, aceeaşi melodie.



#2 dragă fraieră, că bănuiesc că numa fraieră poţi fii, eu nu te-am obligat să asculţi aceleaşi melodii, şi în fiecare zi pun alte melodii dacă n-ai observat. Melodiile se repetă în fiecare săptămână deoarece, pentru cultura ta generală, nu dispun de alte cd-uri cu muzică, dacă doreşti alte melodii, fă cd, şi punem.

P.S - nu am pus aceeaşi melodie una după alta, deci te rog frumos, ciocu mic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3