Amintiri de la grădiniţă, amintiri de când eram tânăr fecior:))

10 martie 2010  | 

add a comment  | 


căutam un videoclip legat de primăvară, şi am dat peste melodia asta. În momentul acela, mi-am amintit ce bine era la grădiniţă, mai puşcam un desen, mai lipeam o sămânţă cu aracet, mai lipeam nişte frunze, şi tot aşa. Îmi aduc aminte cu bucurie, câteva din multele trăznăi pe care le făceam la grădiniţă, şi râd şi mă gândesc ce viaţă de boier, duceam atunci. Mergeam de dimineaţă de la 8 până la 12, ne jucam cu tot felul de jucării, care mai de care mai interesante, pe atunci au apărut calculatoarele, ne jucam Quick Race, Bomberman, Tom&Jerry, Barbie în cazul fetelor, şi multe alte jocuri. Îmi aduc aminte, şi că făceam multe serbări, de fiecare dată când era vreo sărbătoare mai importantă : Crăciun, Paşti, 8 Martie, sfârşit de an....etc şi ne distram, nu ca şi acuma, toată ziua numa şcoală, firar ea şcoală. Când eram mic, tot aşteptam să mă fac mare, să ajung la şcoală, să îmi iau permis, .. etc... vise de pe atunci.. acuma tare mult aş vrea să fiu din nou mic. Ce viaţă aveam atunci, toată ziua eram prezent pe afară, cu bicicleta, jucam Pac-Pac cu ţevi de berman, apoi ne jucam cu cărţi din alea de la Pokemon şi Digimon, ne transformam cică în monştrii, degeaba aveam o imaginaţie atunci, pff. Mii dor de vremurile alea, dar îmi voi amintii cu plăcere de acele vremuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3