Afli în fiecare zi câte o nouă tâmpenie

23 martie 2010  | 

add a comment  | 
Eram azi la ora de dirigenţie, şi  ne zice doamna drigintă, că lista cu licee, trebuie să o completăm până în 14 mai. Deci noi terminăm cu examenele in 12, nici nu ştim ce notă luăm, să ne facem o părere unde am putea intra, şi in data de 14 mai trebuie predată foaia cu cele 12 profile care trebuie menţionate. Bun, şi dacă iau notă mică în examene, şi nu mai am medie de liceul pe care vreau sa îl urmez, ce fac?..
De pildă eu vreau la Economic. Bun, trec profilele, dar eu dacă iau notă mică la examen, serbus medie, şi contează 25%, mai mare tâmpenie nu că se putea. Înainte, lista cu liceele se completa prin iunie, din câte am înţeles, acuma ăştia îşi bat joc de noi. Vai, mai am încă vreo 2 luni de şcoală şi am scăpat, ce bine, abia aştept. Cu fiecare ministru, alte examene, teze, mai ştiu eu ce prostii inventează. Sincer, deja mi-e scârbă de mizeria în care trăim, fac experimente pe nişte copii, care la urma urmei, n-au nici o vină. În loc să intre fiecare cu media generală la liceu, fără să mai dăm examene, sau să conteze tezele unice, care şi alea doar un an le-am susţinut, dar mă rog, trăim în România, ţara tuturor posibilităţilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3