Victor Ponta noul Preşedinte de la PSD

21 februarie 2010  | 

add a comment  | 
Sincer, nu mă bucur că a ieşit Victor preşedinte, deoarece Mircea Geoană mi se părea mult mai bun pentru această funcţie, şi ca şi înfăţişare mult mai bine i-ar sta lui Mircea pe postul de preşedinte PSD, respectiv pentru participarea la alegerile prezindeţiale, sau pentru funcţia de Preşedinte a României. Desigur, dacă aş fi fost eu să votez, aş fi optat pentru Mircea. Mi-a părut extrem de rău, că a pierdut alegerile, şi totodată că a câştigat piratu de Băsescu. Îmi pare la fel de rău, că nu a rămas preşedinte la PSD, deoarece la următoarele alegeri prezidenţiale, garantat ar fi ieşit. Peste 5 ani, toţi românii care l-au votat Băsescu, o să îşi de-a seama că au făcut o greşeală imensă, şi atunci sigur ar fi optat pentru alt partid, de preferinţă PSD. În fine, din ce am văzut la televizor, cică Victor Ponta l-ar fi condus pe Mircea Geoană cu doar 70-75 voturi. Iar participanţi la vot ar fi fost în jur de 2000-3000.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3