Ski Cavnic 2010

5 februarie 2010  | 

1 comment  | 
Astăzi am fost iară la ski cu Tata şi Bogdan. Nu vă pot explica în cuvinte ce bine o fost, super fain. Ne-am distrat super bine, o fost foarte mişto.
fază tare! Un coptil de vreo 18 ani o intrat în şanţ, şi când l-o scos unu cu duba, lo accidentat şi pe el:)). Io i-am zis, că dacă vrea îi dau lecţii la de şofat:)), apoi tata so dus să îl ajute, şi tata şoferului:)) lo rugat pe taica'meu să se suie la volan:)). Urmăriţi pozele...nu am prea făcut poze, că îmi era descărcat aparatu, am prins doar câteva locuri.



Despre asta vă povesteam. O să o iau de la început, ca să pricepeţi.
Am ajuns la Cavnic, tata a parcat , şi eu pe când să îmi iau ski-urile, mă întorc şi îl văd pe băiatu ăsta cu Nubira, în şanţ. Din ce se vede nu prea reiese că ar fi în şanţ, am făcut repede poza, că m-am grăbit să merg să îl ajut. Aşa şi a intrat în şanţ, se adună acolo vreo 20 de oameni, toţi împing, fiecare venea cu câte o idee, iar apoi vine unu cu un Iveco Daily, şi după cum se vede şi în poză, avea legat un lanţ, ca să îl tragă. După vreo 15 minute, reuşeşte să iasă, ala cu Iveco, l-a tras după aia din spate, aşa o reuşit să iasă, şi băiatuu fericit, ala cu Iveco era în spatele lui, şi maşina o ia la vale, şi băiatu asta cu Nubira o uitat că ala cu Iveco  îi în spatele lui:)) şi lo tamponat, că o luat-o maşina la vale, prostu, cât am putut râde, slab şofer, ala cu Iveco so dat jos:)) şi zic oamenii: băh coptile, omu ăsta ţi-o făcut un bine şi tu îl loveşti cu maşina:)))
# face tata băiatului, n-are nimic maşina, Domnu:)), pe când bara lui era pe jos:))).. oare cine i-o fi dat carnetu:))??

1 comentarii:

Cris spunea...

Lo luat pe bani carnetu :)) am vazut la tv nu de mult o multime de analfabeti care nu stiau nici literele si aveau carnet :)))))

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3