Ski Cavnic 2010

3 februarie 2010  | 

add a comment  | 
Deci, astăzi a fost foarte bestial la Cavnic, la început am prins un pic de soare, a mai şi nins, dar a fost super tare. Zăpadă din plin, oameni foarte mulţi, şi ciudat că astăzi ii miercuri, şi o fost super aglomerat.
Fază tare..
Vine unu, se credea Tarzan... şi el de sus o ia la vale, dar merge tot drept, de abea o putut oprii pe la jumate, şi a doua oară când urc cu teleskiuu, acelaşi tarzan, era cu picioru rupt, pus pe targă, şi apoi o venit smurdu după el:)), vai, mi-o fost milă de el, dar dacă ii prost, şi skiază doar ca să facă impresie, adică ala, nici nu îl poţi numii skiat:)) că doar o mers drept. Ferească sfântu cu oameni dintr-aştia'. M-am dat şi cu săniuţa lui bianca, dar nu prea o mers, m-am mai plimbat pe'acolo, şi am venit spre casă, că eram îngheţat:))



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3