Scos afară de la oră pentru un zâmbet

12 februarie 2010  | 

2 comentarii  | 
Astăzi în ora de română, ultima de altfel, a 3:))... că azi am făcut şi consultaţii, mă mută profa in penultima bancă, că tot băga vrăjeli colega că o deranjez, şi citea ceva poezie ( Mioriţa ) şi bag şi eu un zâmbet fals, şi mă dă afară:))... nu fac nimic şi mă dă afară. Alţii care vorbesc toată ora, nici măcar nu le zice să vorbească mai încet, pfoai. da staţi!:).. trăim în România.. nu mă mir:).. şi mai zice că şi comentez... pfoai, nici când stau cuminte nu se poate abţine să nu comenteze ceva:))

2 comentarii:

EdNuT spunea...

vezi Tudor ca TOTUL incepe cu un zambet,so ai grijaaa... probabil a fost un mesaj like...offf da o stiu pe profa asa ca...calmeaza-te minune:)

EdNuT spunea...

..inca ceva Tudor..mai stiu pe cineva care are mari probleme din cauza zambetelor si a rasului,so iti sugerezi sa plangi,poate e mai ok:))

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3