Poze pentru album

12 februarie 2010  | 

add a comment  | 
mâine poze pentru album, vai. trebuie să mă scol devreme, să mai dau o fugă prin oraş, apoi la 9 sau 9 jumate, începe şedinţa foto. De când nu m-am mai fost pe la studio , o trecut ceva vreme. Îmi amintesc că am făcut în clasa a 4 un album superb, şi tot de atunci ştiu că îmi folosesc ăştia de la studio, poza cu mine, că mnoh, am ieşit tare bine, şi îşi fac reclamă cu imaginea mea:)), ar trebuii să deie măcar o bere pentru asta. Eu unu abia aştept să fie gata albumu, da am de aşteptat multă vreme. La început, nu eram de-acord, dar totuşi un coleg avea dreptate, .. acest album îl ai pe viaţă, şi este un album superb, unde o să fim toţi, prietenii şi duşmani:))... în caz că există... când o să îmi fie dor de un coleg sau colegă, doar deschid albumu. abia aştept:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3