Head în cap unu după altu

16 februarie 2010  | 

add a comment  | 
astăzi, la şcoală, careva cretin care sigur nu o avut ce lucra, mi-o proiectat un bulgăr în cap. Faza îi că, aşa tare o venit bulgăru, că mi-o atins capu, şi o mai pălit şi peretele:))... numa simt că trece o rachetă peste capu meu:)), da ceva rachetă dîn aia super rece.. băh, de mâine umblu doar cu cască de protecţie, că îi periculos. Directorul astăzi o luat câteva măsuri, care nu ajută cu nimic. Cristina ( colega ) a făcut vreo 2 anunţuri la microfon, şi începând de mâine cică în fiecare pauză trebuie să anunţăm, bun şi eu când mai am vreme să mănânc, eu când am vreme să mă relaxez? :)).. ei nah, noroc cu bogdan...sper să se descurce, că eu mâine îmi iau concediu de la postu de DJ:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3