Exerciţii la mate pentru olimpici

1 februarie 2010  | 

2 comentarii  | 
Băh:)), deci am crezut că vacanţa asta no să mai aud de şcoală, dar mama deja începe să îmi facă program:))
2 ore pe zi trebuie să fac exerciţii la mate, şi ce exerciţii, deci dacă ne dă exerciţii din alea la evaluarea naţională, cred că o să mai stau 1 an pe la şc 18. * doamne feri * , îs super grele, decât alea cu 64: 8 + 8, atâta mi s-a părut simplu. O să vă dau un ex de problemă, că nici so scrie bine n-au putut
cică:
ex: Într-o urnă sunt 11 bile negre şi 18 bile negre. până aici totu-i clar. Se extrage o bilă. Probabilitatea ca bila extrasă să fie neagră este de....
Adică ori nu văd eu bine, dar aşa îi scrisă în carte, ori ăştia îs tâmpiţi rău de tot.
Poi cum dracu să faci problema asta, când toate bilele îs negre:)).. lămuriţi-mă şi pe mine, dacă greşesc, deşii cred că ei au greşit.
Eu am înţeles aşa: că într-o urnă sunt 11 bile negre şi aici cred că au greşit ei, că au vrut să zică că sunt 18 bile albe, nu negre, şi care este probabilitatea să iasă bila neagră, aşa era corect. Bun, şi acuma cărui număr să îi dau bilele albe:)).. habar nam:)).. ce stupid

#2 exerciţiile astea îs uşoare, faţă de cele de la subiectul 3, vor să ne omoare ăştia cu atâta şcoală.
rezultatu ii 11 supra 29. dacă o rezolvaţi, fac un suc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma problema aia i super usoara inafara de prosti care or resit la scris
pai atunci 18 is bile albe
si 11 is negre
si probabilitatea cazuri favorabile supra toate cazurile

tudyk's spunea...

bine:)) mersi, dar m-am descurcat

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3