Detest să merg la dentist

15 februarie 2010  | 

add a comment  | 
Astăzi la 4, eram prezent la cabinetu stomatologic. Aştept vreo 30 de minute, între timp mă uit la olimpiada de la Vancouver, am prins vreo 10 sărituri la ski, şi pe câţiva patinatori. După vreo 45 de minute, o dat domnu să mă cheme asistenta înăuntru. Io aveam programare de la 4 şi m-a primit în cabinet la 4:45. În fine, se apucă doctoru cela, să îmi meşterească prin gură. Aveam vreo doi dinţi fix în faţă, care trebuiau curăţaţi şi plombaţi. băh, şi se apucă omu cel'a să lucre, şi după 10 mn, îl văd cu o seringă în mână:)).. mi-o stat inima în loc când l-am văzut, da n-am simţit nimic, aşa priceput îi, pff.. şi pe la jumate, numa îmi bagă ceva aparat în gură, parcă era rotopercutor, sau din ala cu care spargi asfaltu, nah, că nu mii pe limbă, şi se apucă frate, :)).. vai .. ce chin.. pe când termină... de abea mai puteam vorbii, aşa amorţită îmi era gura, :))... nu mă mai duc în grabă la dentist:))...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3