Detest cumpărăturile, în special să cumpăr cadouri

1 februarie 2010  | 

add a comment  | 
deci, când ii vorba de cumpărat un cadou pentru cineva, nu mă căutaţi, că nu îmi place. Dimineaţă m-am trezit devreme şi am fost cu Naty, Cristi şi Paul în oraş ca să îi cumpăr la Diana (uby) un cadou. Pff, cât trebe să umblii ca să găseşti ceva care să îţi placă, şi să îţi şi permită buzunaru. Noroc că o fost Naty cu mine, că altfel :)) stăteam 10 ore să caut un cadou. În fine, după câteva minute de umblat, am găsit ceea ce căutam, un pic cam piperat, dar merge:). Din Center, am fost la Kaufland, acolo altă nebunie:)), am fost să-mi cumpăr ceva caiet studenţesc să pot face temele la mate:)), futw în ele teme:)). M-am plimbat vreo 15 minute prin Kaufland, de am ameţit, am luat ce am avut nevoie, şi am plecat spre casă. Noroc pe noi că la casă era puţină lume. Ciudat, deobicei la orice SuperMarket merg stau cel puţin 10-15 mn. Astăzi am fost norocos. Sper că o să îi placă la Diana ce i-am cumpărat:)) că altfel o să fie ultima oară, detest să umblu la cumpărături, numa ieşi cu dureri de cap.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3