Cuptor cu microunde pentru popcorn

3 februarie 2010  | 

add a comment  | 
Astăzi l-am convis pe tata să luăm un cuptor cu microunde, ca să îmi fac popcorn, că aşa poftă mi se făcuse, şi prin alte metode nu ieşeau tare bine. Am citit instrucţiunile de m-am tâmpit, că scria doar în chineză , de abea am găsit o pagină strecurată pe acolo, în română. Ce să zic, prima impresie, ar fi că nu merită, doar ocupă loc, şi popcornu nu o ieşit aşa de grozav. O să îl mai testez azi, când o să am vreme.
Ce ma nelămurit, este faptul că pe garanţia aia, sau manual ce dreaku îi, zice că n-ai voie să bagi, plastic, metal, folie, hartie:))... şi atunci ce dracu am voie să bag? .. am vrut să îmi încălzesc nişte lapte, dar n-am ştiut cum, că zice acolo că iese incendiu dacă nu umbli cum trebe..
#2 o să mai citesc:)) pe net.. să ştiu ce ii voie să bagi şi ce nu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3