Amintiri de vara trecută

21 februarie 2010  | 

add a comment  | 
Noaptea trecută, mi-am reamintit ce frumoasă a fost vara trecută. Mi-e dor în adevăratul sens al cuvântului de vară, mi-e dor să stau afară până seara şi să mă distrez cu prietenii, mi-e dor să ies la un grătar, sau să merg la pădure, la apă, pff. Câte amintiri faine se leagă de anotimpul ăsta. Bine, îs şi câteva lucruri care nu îmi plac vara, de ex: să merg la ţară, pentru că ştiu sigur că atunci când mă duc, nu mă pot bucura de linişte, nu mă pot bucura de aerul curat, pentru că trebuie să tot lucru, plm. Aa, şi mai detest ţânţarii, dar în rest totul îi ok. Ţin minte că vara asta aşa de faină a fost, doar că s-a terminat tare repede. Într-un fel, nu mă tare grăbesc să vină vacanţa mare, fiindcă ştiu că termin şcoala, şi mă despart de mulţi prieteni, mă despart de multe amintiri fie ele bune, fie rele, pe care le-am trăit în generală. Dar totuşi, mă bucur că vine primăvara, şi se simte o ameliorare, privind temperatura de afară, iar de vreo câteva zile, soarele a fost mai prezent pe cer, decât săptămânile trecute.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3