Program pentru vacanţă

25 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Da, deci am început să îmi întocmesc un program pentru vacanţă. Deoarece îs foarte obosit, scârbit de şcoală, stresat şi nervos, o să îmi fac un program foarte lejer, şi relaxant.

Luni: 10:00 - Mă scol, eventual mai trag chiulu vreo 15 minute...
        11:00 - Mănânc şi  deschid calculatoru, conectându'mă pe messenger
        13:00 - Începe serialu meu preferat * De pe buze la inimă * pe care îl urmăresc până pe la 15:00
        16:00 - Ies afară, mai precis la o plimbare
        19:00 - Vin de afară, şi mă relaxez cu muzică, şi probabil ceva jocuri
        22:00 - Film la Tv

Marţi, Miercuri, Joi şi Vineri cam acelaşi program.
Sâmbătă : Curăţenie plus programu săptămânal iar la sfârşit ......... ceva filme de pe la 20:00 că sâmbăta îs filme bune sau mă uit la ceva emisiuni..
Duminică: Ieşire, probabil merg la ski  plus odihnă
#2 - plus alte ieşiri şi evenimente neplanificate:)
Vă doresc de pe acuma, o vacanţă minunată.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3