Portofolii, referate, poze, şi alte tâmpenii

17 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
După cum am scris la titlu, m-am apucat să fac un portofoliu la biologie. Mi-am stricat tot tuşu şi cel color, am scos vreo 35 de pagini, şi când o întreb ce notă mi-o dat, îmi spune 9! am crezut că glumeşte. Deci îmi fut tot tuşu şi foile, ca să îmi deie un amărât de 9, aşa ca să îmi strice media. Iar cei doi muşchetari cu care îs în grupă, se gândesc doar la nota 10 care o so câştige de pe urma muncii mele. De vreo 30 de minute mă tot complic aici să fac un rebus pentru biologie. Deci de acuma o să fiu singur în grupă la orice tâmpenie de acest gen, eu muncesc şi îmi consum tuşu şi restu, iar ei să primească note din flori, mai vedem.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3