Piesele finaliste la Eurovision 2010

26 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
 1. „Come As One" - David Brian (schimbare)
 2. „It's Not Too Late" - Paula Seling şi Kamara
 3. „Searching for Perfect Emotion" - David Brian
 4. „Running Out of Time" - Trupa Pasager
 5. „Playing With Fire" - Paula Seling şi Ovi
 6. „See You in Heaven, Michael" - Mircea Romcescu (schimbare)
 7. „Come Along" - Lora ex-Wassabi şi Mihai Preda
 8. „Jackpot" - Răzvan Krivach
 9. „Round Around" - Cătălin Josan
 10. „Crazy" - Alexandra Ungureanu
 11. „Love Is War" - Tina Geru (ex-Pops)
 12. „I'm Running" - Dalma
 13. „Save their Lives" - Luminiţa Anghel
 14. „Baby" - Maria Sanchez (schimbare)
 15. „Lay Me Down" - Zero
 16. „Surrender" - Anda Adam (ultimele trei piese au fost la egalitate cu 79 de puncte)


Mnoh, bunicele melodiile, da de dă domnu să luăm şi noi un loc pe podium, într-u cât data trecută ne-am făcut de căcat.


#2. Pe cine cunosc de aici? ...
  1. David Brian, n-am auzit de el
  2. Paula Seling şi Kamara, Paula a mai concurat şi anu trecut parcă, nu'i nu ştiu ce...
  3. ----
  4. Trupa Pasager, n-am auzit de ea, de unde căcat tot apar
  5. Paula Seling şi Ovi, pe Ovi nu îl ştiu, iar Paula deja mai are vreo 2 melodii, ce naiba
  6. Mircea Romcescu, n-am auzit de el veci
  7.  Lora ex-Wassabi şi Mihai Preda, nici de ăştia n-am auzit.
  8. Răzvan Krivach, la fel, nu cunosc
  9. Cătălin Josan, mda el a mai concurat şi anu trecut, şi îl ştiu de la megastar respectiv Dansez pentru tine
  10. Alexandra Ungureanu, mda ştiu câteva melodii de la ea, cântă binişor
  11. Tina Geru (ex-Pops) nu cunosc
  12. Dalma, nu cunosc
  13. Luminiţa Anghel, mnoh merge, dar a mai fost ce naiba
  14. Maria Sanchez, n-am auzit
  15. Zero cunosc, dar nu îmi place nici o melodie de la ei
  16. Anda Adam, da:d, place de ea, fată bună

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3