Pff temă la mate...teză la mate....

6 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
M-am pus să fac tema la mate, dar varză. Nu am idee cum să rezolv ex. M-ai am de rezistat câteva luni la şcoală şi am scăpat. Astăzi am aflat cât am luat la teză la mate, 4,60. Pff să nu audă ai mei că după aia îi rău! apoi în plw, jumate clasa o luat note sub 5. Trebuia să mă număr şi eu printre ei, nush cum, dar am reuşit. Mă tot trezeam ca şi un fraier şi tot mergeam la consultaţii plus că am mers şi la ore în particular, şi notele îs ca draku:)). Apoi teză de îţi trebuie cel puţin 20 mn să te gândeşti la unu, pt cei medii, că aia super buni, tocilari sau deştepţi îi altceva. În fine, timpul o fost puţin, exerciţiile o fost grele, şi emoţiile din plin. În concluzie teza asta o fost de căcat. Încă nici nu mi-am văzut teza din decembrie, şi asta ii un caz fericit, la geografie din 27 noiembrie şi până astăzi 6 ianuarie nu am primit tezele, nota cam ştiu pe unde bate, dar să văd odată teza, şi să am nota trecută. Pff, ce profesori. La română în 2 zile le-o adus, la celelalte de ce nu? de lene...? nu cred. Poate există alt motiv, şi aş vrea totuşi să îl ştiu. Oricum, trăim în România, totul este posibil.......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3