Nu mai am chef de school

11 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Să mă cac pe ea şcoală. Ca aşa de stresat îs, m-am săturat. Plm, toată ziua teme, referate,desene şi cel mai nasol ii ca trebuie să şi înveţi. Acuma mai nou îs cam la poarta corigenţei la română, şi sper să treacă cu bine semestrul asta, pentru că aşa de lung şi greu o fost, firar. Cum zice Bianca ( colegutza me ) şi în weekend avem teme şi de învăţat, ce weekend mai ii şi ala? atata că nu merg la şcoală. La restu materiilor numa 9 şi 10, iar la română plm media 5:)) la mate 6 cred. Astea mi-s singurele materii care mă strică, plm. De la media 8 anu trecut la română am ajuns la 5:)). Apoi în ultima zi de şcoală, dinaintea vacanţei de Crăciun îmi dă un 3 la română, iar a doua oră mă intreabă cum ma simt:)). Pff ce oameni, destest şcoala asta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3